Recenze - hypoteční specialista: Jana Žáčková, klient: Tomáš L.
Zvažujete hypotéku a vybíráte si vhodného partnera? Hypoteční specialista Jana Žáčková získala další skvělou recenzi a s financováním vašeho bydlení ráda pomůže i vám.
1. Proč jste se rozhodl pro řešení s hyponamíru?
Přesvědčil mě první telefonát, kde jsem zjistil, o čem služba HnM opravdu je.
2. Jak hodnotíte sjednání hypotéky online formou (bez návštěvy pobočky bank a poradců)?
Perfektní. Pro urychlení procesu jsem přece jenom pobočku HnM navštívil, ale sjednání či vyřizování online je příjemná budoucnost všech procesů.
3. V čem jsme Vám dokázali nejvíce pomoct?
Zodpovězení všech potřebných dotazů a vyjednání dobré nabídky.
4. Jak hodnotíte odbornost a informovanost specialisty, který se Vám věnoval v průběhu řešení hypotéky?
Nedovedu si představit větší odbornost.
5. Co by pomohlo tomu, aby se Vám snáze používalo naše internetové hypoteční bankovnictví?
Jakožto pracovníka IT mi přišlo hypoteční bankovnictví přehledné.
6. Jaké informace Vám v průběhu procesu chyběly nebo nebyly dostatečně jasné?
Vše bylo dostatečné.
7. Napadá Vás něco, co můžeme zlepšit?
Jediné co mě napadá je, že byl poměrně značný skok v komunikaci po schválení hypotéky a po předání mě (jakožto zákazníka) do rukou specialisty na čerpání hypotéky. Do té doby byl proces velmi komunikativní a aktivní. Samozřejmě, že po schválení a podepsání hypotéky je už potřeba komunikace menší ne-li minimální, avšak na ostatní zákazníky to může působit jako „už mě mají podepsaného, tak už mě neřeší“. Jen zopakuji, já tento proces chápu, ale ne každý to takto může brát :). Čistě můj názor – doporučil bych, aby hypoteční specialista byl ještě v době čerpání v lehkém kontaktu se zákazníkem, protože už si vytvořil určitý „vztah“.
Jinak je to spíše drobnost a určitě to neovlivňuje výsledek celé služby.
8. Jak jste se dozvěděl o hyponamíru?
Náhodou na internetu.