Recenze - hypoteční specialista: Jana Žáčková, klient: Štěpán G.

Předschválená hypotéka do 24 hodin online z pohodlí domova.
Úrok od
4,49 %
Recenze Jana Žáčková

Zvažujete hypotéku a vybíráte si vhodného partnera? Hypoteční specialista Jana Žáčková získala další skvělou recenzi a s financováním vašeho bydlení ráda pomůže i vám.

17.12.2024 | Jana Žáčková | 2 minuty k přečtení

1. Proč jste se rozhodl pro řešení s hyponamíru?

Je to naprosto jiný přístup než u ostatních – lidský přístup, profesionalita, žádný tlak na pilu a znalost problematiky v souvislostech, kterou klientům sdělujete.

2. Jak hodnotíte sjednání hypotéky online formou (bez návštěvy pobočky bank a poradců)?

Neskutečně pohodlné oproti roku 2011 z „doby papírové“, kdy jsem si bral hypotéku naposledy. Ani jsem nečekal, že vše až tak elektronicky jde. Důvěru v tomto hodně zvyšuje Vaše „bankovnictví“, kde člověk vidí stav a dokumentaci.

3. V čem jsme Vám dokázali nejvíce pomoct?

Ušetření času hledáním a ověřováním informací. To jsem tedy průběžně dělal, protože mám zkušenosti z jiných společností, ale vidím, že to bylo zbytečné.

4. Jak hodnotíte odbornost a informovanost specialisty, který se Vám věnoval v průběhu řešení hypotéky?

Díky za tuto otázkou – informovanost, profesionalita a sdělení souvislosti v řádu hodin po telefonu je jednou z největších předností paní Jany Žáčkové. Až mi bylo trapné, s čím vším jsem jí zatěžoval s doplňujícími dotazy plynoucími z mé přirozené nedůvěry – ani jednou se mi nestalo, že bych odpověď nedostal v mnou očekávaném čase a kvalitě. Zde nemám opravdu vůbec nic co vytknout.
Doplňuji ještě, že v oblasti pojištění se mi věnoval pan Polák, který na mě zanechal stejný skvělý dojem.
Trochu problém jsem měl s panem Plačkem, který se mnou komunikoval po dobu dovolené paní Žáčkové – tam to opravdu moc nefungovalo, komunikace vázla, nedostával jsem všechny informace a když nevěděl, nechával mě v nejistotě.. naštěstí celkové proces to nezastavilo, ale do budoucna s ním již spolupracovat nechci
Výborné hodnocení v dotazníku se týká jen paní Žáčkové a pana Poláka.

5. Co by pomohlo tomu, aby se Vám snáze používalo naše internetové hypoteční bankovnictví?

Technicky vše fungovalo a měl jsem důvěru, že jsou mé dokumenty v bezpečí. Nemám žádnou výtku.

6. Jaké informace Vám v průběhu procesu chyběly nebo nebyly dostatečně jasné?

Vše, co jsem potřeboval, jsem dostal – nemohu nic vytknout.

7. Napadá Vás něco, co můžeme zlepšit?

Hlavně si prosím hlídejte své specialisty a nové vychovávejte ve stejném duchu, jako máte ty stávající, protože se k vám s tímto přístupem budou v budoucnu vracet a doporučovat nové klienty – nesklouzněte k „běžným“ praktikám, které mají ostatní makléřské společnosti.

8. Jak jste se dozvěděl o hyponamíru?

Kolega z práce pan D. F., který Vaše služby využil a vychvaloval Vás až do nebes (už chápu proč 🙂

Jana Žáčková
Pro Janu je prioritou, aby klienti měli vyřízenou hypotéku rychle a hlavně bez zbytečných starostí, a to je v hyponamíru samozřejmostí. Nejraději řeší hypotéky na developerské projekty, ale ráda pomůže i s refinancováním nebo výstavbou.
Online sjednání hypotéky
Podpora online hypotečního specialisty
Zvýhodněné podmínky
Přehledné hypoteční bankovnictví

Napsali o nás

Hodnocení: 4.9 | 467 recenzí

Nepřehlédněte

Odhalujeme skryté poplatky a upozorňujeme na ně.